مشخص شدن رقیب جدی رئال مادرید برای خرید «هیگواین جدید»

مشخص شدن رقیب جدی رئال مادرید برای خرید «هیگواین جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس تالیافیکو دفاع کناری آرژانتینی آژاکس گفت که به مدیر ورشی باشگاه هلندی گفته که خولیان آلوارز و تیاگو آلمیدا دو ستاره آینده دار فوتبال آرژانتین را بخرد.

به گزارش فوتبالی، تالیافیکو در این فصل زیاد فرصت بازی را پیدا نکرده که خودش می گوید که زیاد به نیمکت نشینی عادت ندارد. خولیان آلوارز مهاجم آینده دار ریورپلاته نگاه رئال مادرید را هم به خود جلب کرده است و حالا تالیافیکو در موردش می گوید:" فکر می کنم که خولی پسر باهوشی است که برای یادگیری و گوش دادن آماده نیست و تردیدی ندارم که می تواند تورنمنت خوبی داشته باشد. او شخصیت ویژه ای دارد چرا که جوان است و شرایط را به خوبی مدیریت می کند. برخی بچه ها دچار افت می شوند اما تمرکز بالایی دارد."

قیمت آلوارز در حال حاضر به 20 میلیون یورو رسیده که رقم فسخ قراردادش است و اگر آژاکس بخواهد او را بخرد باید این قیمت را بپردازد. تیاگو دیگر بازیکنی است که تالیافیکو خواستار انتقالش به آژاکس شده اما در حال حاضر روانه آتالانتا یونایتد شده است.

رئال مادرید و یوونتوس دیگر تیم هایی هستند که شرایط خرید الوارز را دنبال می کنند، بازیکنی که با توجه به سبک بازی و تیم کنونی خود لقب "گونزالو هیگواین" جدید را دارد.


4125