مهاجم اسبق رئال مادرید: از 25 سالگی لاکپشت بودم!

مهاجم اسبق رئال مادرید: از 25 سالگی لاکپشت بودم!

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس در مصاحبه با دیلی میل در مورد دوران فوتبالش صحبت های جالبی داشت.

به گزارش فوتبالی، اوون که تجربه حضور در رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد را دارد، در این مصاحبه گفت:" فکر می کنم که بین ده تا هفده سالگی من هیچ کس در دنیا به خوبی من نبود. در سن 18 سالگی در جام جهانی گل زدم. در سن 21 سالگی توپ طلا را بردم اما خودم فکر می کنم در 19 سالگی بهتر بودم. بعد از آن دچار مصدویمتی ویرانگر شدم. کاش پایم می شکست. بدترین مصدومیت مربوط به پارکی تاندون بود اما در آن زمان جراحی انجام نمی شد و همین مسئله به نقطه ضعف من تبدیل شد. مصدومیت عجیبی بود. تا ان زمان مثل یک صخره محکم بودم و هرگز بازیها را از دست نمی دادم. فرگوسن همیشه به من می گفت که اگر در نوجوانی به منچستریونایتد ملحق شدم، این اتفاقات برایم نمی افتاد و او از من محافظت می کرد."

وی در ادامه صحبت هایش بیان کرد:"از اختلاف نظرات خیلی ناراحت شدم. پدرم همیشه به من می گفت:" مدام می گویی که در 28 سالگی مزخرف بوده ای اما با وجود همه این مصدومیت ها در بالاترین سطح بازی می کردی. چرا این قدر به خودت سخت می گیری؟" اما از درون می دانستم که می توانم خیلی بهتر شوم. غرورم جریحه دار می شد وقتی مردم علیه من صحبت می کردند. اسم اوون روی پیراهنم بود اما مایکل اوون نبودم. در کل عمرم این را تحمل کردم. ذهنیت بهترین بازیکنان دنیا را داشتم اما بدنم جواب نمی داد. مثل لاکپشت شده بودم."

4125