بازگشت احتمالی رضایی به ترکیب اصلی استقلال

بازگشت احتمالی رضایی به ترکیب اصلی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور روز یکشنبه به مصاف نود ارومیه می‌رود و این بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین گام خود در جام حذفی کشور، روز یکشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه می‌رود که این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.
فرهاد مجیدی که در دو فصل گذشته تیمش را تا فینال جام حذفی بالا برد اما در فینال به ترتیب مقابل تراکتور و فولاد مغلوب شد تا در کسب جام با استقلال ناکام بماند، در نخستین دیدار حذفی‌اش در این فصل لااقل روی کاغذ کار دشواری ندارد و باید با تیمی از لیگ ۲ در خانه بازی کند.

مجیدی که تیمش در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و هم امتیاز با سپاهان صدر نشین به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفته است، احتمالاً با انجام تغییراتی نسبت به آخرین دیدارش در لیگ برتر در این دیدار به میدان می‌رود. یکی از این تغییرات که محتمل است، بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه این تیم است.

رضایی که دروازه‌بان مورد علاقه فرهاد مجیدی است در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم لیگ برتر فرصت بازی پیدا کرد تا با ۲ کلین شیت از ۳ بازی و دریافت تنها یک گل در این ۳ بازی عملکردی قابل قبول از خود به جای گذاشته باشد.

بعد از حضور سید حسین حسینی در هفته‌های هشتم، نهم و دهم رقابتهای لیگ برتر بعید نیست بار دیگر مجیدی در این دیدار حذفی از رضایی استفاده کند تا این دروازه‌بان جوان از شرایط مسابقه خارج نشود. این در حالی است که مدتهاست مجیدی برای دیدارهای استقلال در لیگ برتر روی نام رشید مظاهری قلم قرمز کشیده و او را از لیست بازی خارج می‌کند.

دیدار استقلال و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا یک شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

6641