امیدواری ژاوی به پیروزی برابر الچه و نزدیک شدن به 4 تیم برتر

امیدواری ژاوی به پیروزی برابر الچه و نزدیک شدن به 4 تیم برتر

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا اذعان کرد که هدف اصلی آن‌ها در این فصل، تمام کردن در جمع 4 تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده می‌باشد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به حذف شدن کاتالان‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ژاوی تنها دو راه برای بازگشت به این تورنمنت دارد. اول حضور در جمع 4 تیم برتر لالیگا و دوم قهرمانی در لیگ اروپا می‌باشد. فردا شب دو تیم بارسلونا و الچه از چهارچوب هفته هجددهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت و آبی اناری‌ها می‌دانند که برای ماندن در کورس سهمیه باید در این بازی به پیروزی برسند. در حال حاضر بلوگرانا 5 امتیاز با اتلتیکو مادرید رده چهارمی فاصله دارد. 

به نقل از مارکا، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "هدف اصلی ما حضور در جمع 4 تیم لالیگا و فتح عناوین است. هیچ احتمالی را نمی‌توان خط زد. درست است که ما فاصله زیادی با صدر جدول داریم، اما من به بازیکنانم ایمان دارم. نتایج مطلوبی کسب نمی‌کنیم، اما جو باشگاه بهتر از قبل شده و حالا بازیکنان حس و حال مثبتی دارند و در صورت پیروزی در دیدار فردا می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم." 

4416