مژدهی: ساختار دفاعی استقلال قابل ستایش است

مژدهی: ساختار دفاعی استقلال قابل ستایش است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: اینکه این تیم در ۱۰ بازی فقط ۲ گل دریافت کرده حکایت از این دارد که ساختار دفاعی آبی‌‎ها عالی بوده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، عباس مژدهی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال نمایش منطقی را مقابل سپاهان به اجرا گذاشت. آنها شاید مالکیت توپ را به حریف واگذار کردند اما در طور ۹۰ دقیقه جریان بازی فرصت های گلزنی را به این تیم ندادند.

وی افزود: عملکرد خط دفاعی استقلال در لیگ امسال قابل ستایش بوده است، اینکه این تیم در ۱۰ بازی فقط ۲ گل دریافت کرده حکایت از این دارد ساختار دفاعی آبی‌‎ها عالی بوده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ژستد عملکرد خوبی در دو بازی اخیر استقلال داشته است و به طور حتم با گل زدن در بازی‌های آینده تاثیر بیشتری روی پیروزی‌های استقلال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استقلال در فاز انتقال توپ به خط حمله ضعف دارد، این ضعف باید در ادامه لیگ برطرف شود تا شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند به آنچه می‌خواهند برسند.

مژدهی تاکید کرد: پیروزی مقابل سپاهان از نظر روانی کمک خواهد کرد تا استقلال در هفته‌های آینده با روحیه و جدیت بیشتری پا به مسابقات بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در این فصل شایستگی قهرمانی را دارد، آنها تا اینجای لیگ نباخته‌اند و این نشان می‌دهد شخصیت تیمی استقلال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

6641