هنوز کرونا را در بدنم حس می‌کنم

هنوز کرونا را در بدنم حس می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی عنوان کرد که پس از گذشت چند روز هنوز اثرات ویروس کرونا را در بدنش حس می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار سه شنبه شب منچسترسیتی در مقابل لیدز یونایتد که با برتری پرگل و عجیب هفت بر صفر سیتی به پایان رسید، دی بروین دوبار گلزنی کرد تا پس از شکست دادن ویروس کرونا، بازگشت باشکوهی به میادین فوتبال داشته باشد. این هافبک 30 ساله چهار بازی را به خاطر کووید 19 از دست داد. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق چلسی و وولفسبورگ به خبرنگاران گفت: "هنوز بعضی وقت‌ها حس می‌کنم که به طول کامل آماده نشده‌ام، چون زمانی که دو الی سه بار استارت سریع می‌زنم، اثرات کرونا را حس می‌کنم. خوشحالم که در این هفته توانستم دو بازی به صورت 90 دقیقه بازی کنم و این نکته خوشحال کننده‌ای است. این فصل خیلی برایم سخت بوده، اما همینه که است و من کاری نمی‌توانم بکنم. با پا به صورتم لگد زدند، با تکل روی زانویم رفتند و بعد از آن، کرونا نصیبم شد. این‌ها بخشی از فوتبال هستند. بعد از کووید، من با تمام توانم تمرین کردم. در این مدت از خانواده‌ام دور بودم، پس فکر نکنم آنان درگیر این بیماری شده باشند."

4416