نقشه جدید بارسلونا در نقل و انتقالات؛ معاوضه بازیکن هلندی با ستاره اینتر

نقشه جدید بارسلونا در نقل و انتقالات؛ معاوضه بازیکن هلندی با ستاره اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی است که اینتر و بارسلونا در حال مذاکرات پیشرفته برای معاوضه الکسیس سانچز و لوک دی یونگ هستند و در حال حاضر فقط جواب نهایی سویا باقی مانده است. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم درخشش اخیر سانچز در لباس نراتزوری، این ستاره شیلیایی ممکن است در ژانویه اینتر را ترک کند، زیرا سابقه مصدومیت‌ها و دستمزد او باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای سران این باشگاه شده است و آن‌ها بدشان نمی‌آید که زودتر از شر او خلاص شوند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتری در حال حاضر مذاکرات خود را برای قرضی فرستادن الکسیس سانچز به بارسلونا آغاز کرده‌اند و در عوض لوک دی یونگ را می‌خواهند. این مهاجم هلندی 31 ساله هلندی به صورت قرضی از سویا به بلوگرانا پیوسته و در 11 بازی با پیراهن آبی اناری‌ها یک گل به ثمر رسانده است. منابع نزدیک به سویا نیز ادعا دارند که این باشگاه قصد جلوگیری از انتقال دی یونگ به اینتر را ندارد. 

سانچز پیش از این سابقه بازی کردن در نیوکمپ را دارد. او در سال 2011 از اودینزه به بارسلونا پیوست و تا سال 2014 در این تیم ماند و سپس به آرسنال رفت. قرارداد فعلی او با نراتزوری تا سال 2023 اعتبار دارد. 

4416