تاکتیک دفاعی عجیب مدافع منچسترسیتی؛ روی زمین خوابید!

تاکتیک دفاعی عجیب مدافع منچسترسیتی؛ روی زمین خوابید!

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز مدافع پرتغالی منچسترسیتی در زمان دفاع از دروازه تیمش در بازی سه شنبه مقابل لیدز حرکتی را انجام داد که در میان ورزشکاران به حرکت "برپی" معروف است!

به گزارش فوتبالی، تیم پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد هر سه امتیاز را کسب کرد و با گلهای فیل فودن، جک گریلیش، کوین دی بروینه (دو بار)، ریاض محرز، جان استونز و ناتان آکه در مقابل لیدز به پیروزی هفت بر صفر رسید.

تیم مارسلو بیلسا آزاری به چلسی نرساند. لیدز در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول جای گرفته و پس از شروع فصلی ضعیف فقط پنج امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. ستیی توانست با درخشش لاپورت، استونز و آکه کلین شیتی دیگر را داشته باشد.  روبن دیاز هم نمایش خوبی داشت اما حرکتش در زمانی که نتیجه 3-0 بود، به  شدت وایرال شده است. مدافع میانی پرتغالی در این صحنه سانتر جونیور فیرپو را با موفقیت بلوکه کرد اما بعد از آن توپ به جک هریسون رسید که بعد از آن دیاز روی زمین خوابید تا جلوی توپ را بگیرد اما موفق نبود!

ویدیوی حرکت عجیب روبن دیاز

روبن دیاز اعتماد به نفس بالایی دارد و اخیرا گفته بود که خودش را بهترین مدافع میانی دنیا می داند هر چند که به نظر می رسد که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. حرکت عجیب وی باعث شد تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی با او شوخی کنند و بگویند که بهتر است که فعلا خودش را بهترین مدافع دنیا نداند!

4125