قتل عام منچسترسیتی در اتحاد

قتل عام منچسترسیتی در اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در یک دیدار خانگی برابر لیدز موفق شد با نتیجه بسیار پرگل هفت بر صفر از سد لیدزیونایتد عبور کند. 

به گزارش فوتبالی، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب با برگزاری یک دیدار از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز شد که در آن، منچسترسیتی میزبان لیدز یونایتد بود. دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف هم دیگر رفتند. سیتیزن‌ها با هدایت پپ در 5 دیدار اخیر خود به 5 پیروزی دست یافته بودند، اما در آن سمت شاگردان بیلسا تنها یک بار طعم برد را چشیده بودند و این دیدار بسیار سختی برای آن‌ها محسوب می‌شد. 

در نیمه اول سیتی خیلی سریع توسط فیل فودن در دقیقه 8 به گل اول رسید و جک گریلیش پس از گذشت تنها چند دقیقه اختلاف را دو برابر کرد. در ادامه کوین دی بروین گل سوم را در دقیقه 32 به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی 3-0 سیتیزن‌ها به پایان برسد. 

در نیمه دوم با اینکه میزبان با 3 گل پیش بود، اما دست از حمله کردن نکشید و در دقیقه 42 ریاض محرز گل چهارم را زد. در دقیقه 62 کوین دی بروین گل پنجم را وارد دروازه لیدز کرد و در ادامه ناتان آکه و جان استونز، دو مدافع مرکزی سیتی نیز گل‌های ششم و هفتم را به ثمر رساندند تا پپ به پیروزی پرگل هفت بر صفر دست پیدا کند. 

4416