سه مهاجم کهکشانی در لیست خرید رئال مادرید

سه مهاجم کهکشانی در لیست خرید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از چند تابستان بی سر و صدا در نظر دارد که تابستان شلوغی را داشته باشد و چند کهکشانی به ترکیبش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، جدا از کیلیان امباپه که با اتمام قرارداد با پی اس جی در راه پیوستن به رئال مادرید است، به گفته آس سه مهاجم کهکشانی زیر نظر رئال مادرید هستند: روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و هری کین.

درخشش کریم بنزما شاید باعث شود که خرید مهاجم چندان هم برای رئال مادرید ضروری نباشد اما به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید بدشان نمی آید که جدا از خرید رایگان امباپه یک خرید پر سر و صدای دیگر هم داشته باشند.

روبرت لواندوفسکی که دو سال درخشان را در بایرن مونیخ داشته و همه جوایز فردی و تیمی ممکن را درو کرده مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و از وکیلش پینی زهاوی خواسته تا در صورت جدا شدنش از بایرن، انتقال به رئال مادرید را در اولویت قرار بدهد. ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند گزینه دیگری است که مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است که  در سالهای اخیر نگاه رئال به سمتش جذب شده اما مشتریان پرشماری دارد و خرید وی آسان نیست. گزینه سوم نیز هری کین است که در تابستان قبلی می خواست به سیتی برود اما تاتنهام اجازه رفتنش را ندارد و در تابستان بعدی به دنبال جدایی خواهد بود.

4125