حلالی: پرسپولیس برای رسیدن به اوج به زمان نیاز دارد

حلالی: پرسپولیس برای رسیدن به اوج به زمان نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم، بازیکنان و شاکله اصلی خودش را از دست داده و برای اینکه روی فرم قرار بگیرد، نیاز به زمان دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس امسال فراز و نشیب زیادی داشته است و عملکرد سینوس‌وار این تیم در نتیجه‌گیری هواداران را از کسب ششمین قهرمانی متوالی نا امید کرده است. با این حال پیشکسوت سرخپوشان معتقد است شرایط تیم در ادامه لیگ رفته رفته بهتر خواهد شد.

اسماعیل حلالی در مورد ۲ تساوی متوالی سرخپوشان مقابل استقلال و هوادار، اینکه پرسپولیس ضعیف شده است، شانس پرسپولیسی‌ها برای کسب ششمین قهرمانی متوالی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با هوادار چطور بود؟

بازی بدی نبود اما  متاسفانه حق ما در این بازی برتری بود که نتوانستیم به هدفمان برسیم. نباید به راحتی از کنار این امتیازات بگذریم چرا که شاید همین امتیازات در پایان فصل تاثیرگذار باشند.

قبول دارید پرسپولیس با شرایط آرمانی و ایده‌آل فاصله دارد؟

بازیکنان درجه یک را از دست دادیم به جایش بازیکنانی با سطحی پایین‌تر آوردیم. البته آن بازیکنان هم در پرسپولیس سطحشان بالا رفته بود. هر فصل برای تکرار موفقیت باید علاوه بر حفظ شاکله تیم چند بازیکن سطح بالاتر باید اضافه شوند تا تیم بتواند موفق ظاهر شود، اما امسال بازیکن خوب در سطح بالای فنی جذب نکردیم که هیچ، ستاره‌هایمان را هم از دست دادیم.

به نکته خوبی اشاره کردید. پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله شرایط بدی نسبت به سال‌های گذشته دارد. این موضوع را قبول دارید؟

بله. از خط دروازه شروع کنیم ما علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی را از دست دادیم. پس از آن شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که فیکس تیم ملی هستند. جلوتر از آن احمد نوراللهی که بازیکنی مانند او در فوتبال ما کم می‌آید. بازیسازی مثل بشار رسن از تیم پرسپولیس رفت. در خط حمله هم نفراتی مانند علی علیپور و شهریار مغانلو را از دست دادیم. با این شرایط طبیعی است که زور تیم نسبت به قبل کم شود.

با این شرایط می‌توان برای ششمین قهرمانی متوالی خوشبین باشیم؟

قالب تیم عوض شده و بازیکنان جدید، نیاز به زمان دارند. از طرفی نفرات قبلی مانند سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا هم مصدوم بودند و تا بخواهند به شرایط ایده‌آل برسند به زمان نیاز دارند. در مجموع باید به این تیم زمان بدهیم.

موضوع دیگر بحث نیمکت نشینی مهدی عبدی بود که شاگرد خود شما بود که این روزها خیلی مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

هیچکس حق ندارد در کار مربی دخالت کند. من ۱۴ ساله مربی هستم و در این مدت اجازه ندادم کسی در کارم دخالت کند. مربی صلاح تیمش را بهتر می‌داند. تنها صحبت من این است که مهاجمان خارجی داشتیم با ۱۰ برابر قیمت و ۱۰ سال بزرگ‌تر از عبدی که خیلی از آنها خارجی بودند و کوچکترین خطری برای دروازه رقیبان نداشتند. هر بازیکنی روز خوب و بد دارد اما روزهای خوب عبدی به مراتب بیشتر از روزهای بد او بوده است. باید به چنین بازیکنان جوانی فرصت و روحیه داده شود، چرا که چند سال طول می‌کشد بازیکنی مانند او را پرسپولیس بسازد.

در پایان بازی امروز مقابل پیکان را چطور می‌بینید؟

پیکان فکر نکنم حریفی باشد که برای ما دردسر زیادی داشته باشد. در مجموع اگر پرسپولیس روی واقعی خودش را نشان دهد فرقی ندارد که حریفش چه تیمی است.

۴۱۵۴