دقت مدیران بارسلونا در جذب کاوانی برای عدم تکرار اشتباه در خرید آگوئرو

دقت مدیران بارسلونا در جذب کاوانی برای عدم تکرار اشتباه در خرید آگوئرو

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اروگوئه ای فعلی شیاطین سرخ هنوز از بند مصدومیت رهایی نیافته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیاریو اسپورت، این رسل مدعی است که مدیریت باشگاه بارسلونا ادینسون کاوانی را تا زمانی که کاملاً آماده نشده باشد و از شرایط آسیب دیدگی تاندون خود خلاص نشود، به جمع نفرات کاتالان ها اضافه نخواهد کرد.

بارسلونا نمی خواهد اشتباه خرید یک مهاجم مستعد آسیب دیدگی را تکرار کند، همان طور که در تابستان گذشته در مورد سرخیو آگوئرو این اشتباه را انجام داد.

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای و سی و چهار ساله به دلیل مشکل تاندون پای خود، نُه مسابقه‌ی گذشته‌ی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلستان را از دست داده است. ادینسون کاوانی همچنین در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده است. در شرایطی که این بازیکن ملی پوش اروگوئه ای مهاجم قدرتمندی است، سن و آمادگی جسمانی او یک نگرانی بزرگ است و همین موضوع، بلوگرانا را در حالت بررسی شدید وضعیت بدنی کاوانی قبل از انتقالش از اولدترافورد به نیوکمپ قرار داده است.

سرخیو آگوئرو در فصل تابستان گذشته با اتمام قرارداد خود با باشگاه منچستر سیتی انگلیس، ضمن توافق با سران کاتالان ها به جمع نفرات رونالد کومان، سرمربی وقت بارسلونا اضافه شد اما تنها بعد از مدت زمان کمی به دلیل مشکلات مربوط به نارسایی قلبی، از ترکیب کاتالان ها کنار گذاشته شد.

9404