لیگ یک/ مس شهر بابک یک – استقلال ملاثانی صفر/ مس شهر بابک در یک قدمی مدعیان

لیگ یک/ مس شهر بابک یک – استقلال ملاثانی صفر/ مس شهر بابک در یک قدمی مدعیان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مس شهر بابک از یک فرصت خوب برای نزدیک شدن به تیم های بالای جدول یا به عبارت ساده تر مدعیان استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم مس شهر بابک که پیش از این بازی در 9 بازی 14 امتیاز کسب کرده بود به خوبی می دانست با کسب سه امتیاز این دیدار می تواند به تیم های مدعی نزدیک شود به همین خاطر بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت با یک گل به برتری رسید و در ادامه توانست از اندوخته خود محافظت کند.

تیم استقلال ملاثانی که یکی از تیم های انتهای جدول و گزینه سقوط به دسته پایین تر به شمار می رود با شروع بازی سعی کرد با دفاع چند لایه جلوی حملات مسی ها را بگیرد اما بعد از گلی که خورد این مقاومت به پایان رسید و مسی ها راحت تر فوتبال کردند و می توانستند با نتیجه بهتری میدان را ترک کنند اما این بار ضربات آخر دقت عمل لازم را نداشت.

مس شهر بابک با کسب سه امتیاز این دیدار 17 امتیازی شد و به تیم های بالانشین جدول نزدیک شد اما استقلال ملاثانی 7 امتیازی باقی ماند تا ادامه مسیر برای این تیم سخت شود.

شاگردان محمد رضایی در حالی شمار امتیازات خود را از 10 بازی به 17 امتیاز رساندند که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کنند. آنها در صورت ادامه این روند می توانند مدعی صعود به لیگ برتر شوند. تک گل این بازی در دقیقه 73 توسط محمد پورعوض به ثمر رسید. این بدین معنی است که استقلال ملاثانی برای کسب یک امتیاز این دیدار برنامه ریزی کرده بود و تا پیش از گل هم در فاز دفاعی خوب بود و همان طور که اشاره شد با دفاع چند لایه سعی در برهم زدن حملات مسی ها داشت اما در نهایت قفل دروازه این تیم باز شد.

استقلال ملاثانی بعد از این گل برای جبران گل خورده تلاش کرد اما دیگر کمی دیر شده بود و در نهایت مس برنده این بازی شد.

6641