قاسمی‌نژاد، سورپرایز فرهاد برای دوئل با سپاهان؟

قاسمی‌نژاد، سورپرایز فرهاد برای دوئل با سپاهان؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد هافبک تهاجمی باتجربه آبی‌پوشان پایتخت از ابتدا در ترکیب استقلال امروز مقابل سپاهان به میدان برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از تغییرات محتمل در ترکیب استقلال برای رویارویی با سپاهان که عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، احتمالاً در بین هافبک هجومی‌های این تیم است؛ جایی که در بازی گذشته مقابل پیکان مجیدی به حسین‌زاده و خاقانی جوان و دونده اعتماد کرد و آن‌ها البته با کم‌تجربگی خود چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

با این‌حال این دو وینگر جوان آبی‌ها برای سیستم پرسینگ از بالای استقلال به خوبی تاثیر گذار بودند و توانستند خط دفاعی پیکان را تحت فشار بگذراند و در بازیابی توپ موفق عمل کنند.

اما برای دوئل امروز این احتمال وجود دارد که از بین خاقانی و حسین‌زاده یک نفر به نیمکت برود و مجیدی با تغییری ویژه تیمش را مقابل سپاهان به میدان بفرستد؛ جانشین احتمالی هم کسی جز امین قاسمی‌نژاد نیست. بازیکنی که در این فصل تنها در مقابل فجرسپاسی، نساجی و گل‌گهر فیکس بوده و 4 تجربه حضور به صورت بازیکن تعویضی را در کارنامه‌اش مقابل هوادار، تراکتور، صنعت نفت و پیکان دارد.

باید دید آیا مجیدی برای بالا بردن قدرت فاز تهاجمی در حساس‌ترین جدال هفته، آیا به قاسمی‌نژاد باتجربه اعتماد می‌کند و او را به جای یکی از بازیکنان جوان خود به میدان می‌فرستد یا تغییر دیگری در ذهن سرمربی استقلال می‌گذرد.

7474