واکنش سعادتمند به ادعای فریاد شیران: کاری که خودشان کردند را گردن دیگران می اندازند

واکنش سعادتمند به ادعای فریاد شیران: کاری که خودشان کردند را گردن دیگران می اندازند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل اسبق استقلال نسبت به صحبت های ناصر فریادشیران واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ناصر فریادشیران در مصاحبه با پایگاه خبری فوتبالی عنوان کرده بود که رفتار بد مدیریت با دیاباته در زمان مدیریت سعادتمند انجام گرفته که همین مسئله باعث شد تا سعادتمند در گفت و گو با فوتبالی ضمن رد ادعای فریاد شیران بگوید: "این ادعا اصلا صحت ندارد و بنده تعجب کردم که چطور آن را به زمان مدیریت ما ارتباط داده اند. بعد از بازی ما در فینال جام حذفی در مشهد، دیاباته به فرانسه رفت و برای بازی های آسیایی مستقیم برایش بلیت گرفتیم از فرانسه به قطر آمد و بعد هم بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا مستقیم از قطر به فرانسه برگشت."

وی ادامه داد: او یک ماه و نیم در ایران حضور نداشت چرا که فصل تموم شده بود در واقع پنجم مهرماه نود و نه شیخ از قطر رفت و بعد از یک فاصله چهل و پنج روزه برای فصل جدید با کادر فنی جدید و مدیریت جدید به تهران برگشت  که دقیقاً بنده چهل روز قبلش به لطف آقایان سلطانی فر و خلیل زاده و ... برکنار شده بودم."

سعادتمند در ادامه گفت: "واقعا جای تعجب هست چطور به همین سادگی از کار ناپسند خود فرار می کنند. آقایان مگر نمی دانند شیخ در فصل جدید به قول خودشون افت کرده و دیگر انگیزه نداشت ضمن اینکه حتی در نبود شیخ در ایران قرارداد منزل استیجاری ایشان را دو ماه تمدید کردیم."

وی ادامه داد: "ارتباط من با شیخ دیاباته کاملا دوستانه و برادرانه بود که می توانید این مسئله را از خود او هم بپرسید. دوستان یادشان رفته که شیخ در زمان تصدی اینجانب در تمام بازی ها با انگیزه فراوان بازی می کرد و در صورت آمادگی در تمام بازی ها فیکس در کنار مهدی قائدی بود."

سعادتمند در پایان گفت: "متاسفانه دوستان کار زشتی که خودشان با دیاباته داشتند را گردن کس دیگری می اندازند که البته در خیلی از موارد دیگر هم این فرافکنی ها را انجام داده اند که بابت این مسئله متاسف هستم. شیخ برای استقلال خیلی زحمت کشید ضمن اینکه در کشور ما  مهمان بود و این برخورد در شأن ایران و ایرانی نیست. امیدوارم به جای فرار از واقعیت ها با یک عذر خواهی و دلجویی کار ناپسند خودشان رو تمام کنند."

4344