فریادشیران: ماجرای خانه دیاباته مربوط به دوران سعادتمند است

فریادشیران: ماجرای خانه دیاباته مربوط به دوران سعادتمند است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال به ادعاهای شیخ دیاباته در برنامه شب‌های فوتبالی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ناصر فریاد شیران در خصوص اظهار نظر دیاباته در مورد شکسته شدن درب خانه‌اش توسط مدیران وقت باشگاه استقلال اظهار داشت: آن اتفاق در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند برای دیاباته افتاده و مددی در آن زمان به عنوان معاون ورزشی در باشگاه فعالیت می‌کرد. درب خانه دیاباته شکسته نشد و به دلیل اینکه او در ایران نبود کلید خانه‌اش در اختیار مدیران باشگاه بوده و وقتی صاحبخانه، خانه‌اش را می خواسته تحویل بگیرد، وسایل دیاباته جمع‌آوری می‌شود و به باشگاه انتقال پیدا می‌کند و وقتی که به ایران می‌آید باشگاه استقلال وسایلش را تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: آقای سعادتمند مدام استوری می گذارد و عشق دیده شدن دارد! اما از روزی که من و مددی از باشگاه رفته‌ایم، سعی کردیم در مورد مسائل مربوط به باشگاه استقلال صحبت نکنیم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. الان می‌بینم عده‌ای می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و واقعا بی اخلاقی می‌کنند. من هم به عنوان معاون سابق باشگاه استقلال مجبور می‌شوم پاسخ بدهم و بگویم که ماجرایی که برای دیاباته اتفاق افتاده در زمان مدیریت مددی نبوده است. 

او در مورد عملکرد دیابانه در لیگ بیستم و اینکه در لیست مازاد فرهاد مجیدی بوده است، عنوان داشت: آقای دیاباته در لیگ نوزدهم بسیار عالی بود و آقای گل شد اما در لیگ بیستم، به عنوان یک توریست در ایران و استقلال بود و از نظر آمادگی اصلا شرایط خوبی نداشت و حتی در پایان فصل در لیست مازاد مجیدی قرار گرفت اما متاسفانه در رسانه به او زمان می دهند تا در مورد باشگاه و مدیرانش صحبت کند.

 فریادشیران تصریح کرد: دیاباته از باشگاه استقلال شکایت کرده و تا سنت آخر پولش را می‌خواهد اما می گوید عاشق استقلال هستم! قبول دارم هر بازیکنی باید طبق قراردادی که بسته پولش را دریافت کند اما واقعا این بازیکن، سال گذشته غیر از بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر و جام حذفی چه کمکی به استقلال کرد؟ 

معاون سابق باشگاه استقلال، اینگونه صحبتهایش درباره دیاباته را تمام می‌کند: او وقتی آماده نبود دستمزد حرفه ای‌اش را می‌خواست و خودش را در چند مرتبه به مصدومیت زد! هر وقت می خواست به مرخصی می‌رفت. در فینال جام حذفی دست مجیدی را خالی گذاشت و گفت مصدوم هستم در حالیکه به نظرم بیشتر ناآماده بود و با با این رفتارهایش یک جام را از استقلال گرفت. دیاباته با محمود فکری هم بحث کرد و حواشی‌ای ایجاد شد که کمیته انضباطی باشگاه استقلال با در نظر گرفتن این اتفاقات در دوران مددی او را چند مرتبه جریمه کرد و با جریمه هایی که از سوی کمیته انضباطی برای دیاباته در نظر گرفته شد، پرونده شکایت ۵۳۷ هزار دلاری او به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار کاهش یافت و بی انصافی است که این موضوع به نام تیم حقوقی فعلی باشگاه تمام شود.

فریاد شیران در پایان حرفهایش یک نکته را به مدیران فعلی استقلال یادآور شد و بیان کرد: در قرارداد دیاباته و میلیچ بندی هست که اگر تا یک سال علیه مدیریت و کادرفنی صحبت کنند جریمه می‌شوند.

پایگاه خبری فوتبالی این آمادگی را دارد که توضیحات احمد سعادتمند یا مدیران فعلی باشگاه استقلال درباره صحبتهای ناصر فریادشیران را منتشر کند

9697