تلاش میلان برای بازگشت زودهنگام عدلی در پی عملکرد ضعیف خط میانی

تلاش میلان برای بازگشت زودهنگام عدلی در پی عملکرد ضعیف خط میانی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان با توجه به وضعیت بحرانی و عملکرد ضعیف بازیکنان خط میانی، مجبور است مذاکرات را برای بازگشت زود هنگام یاسین عدلی از بوردو آغاز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کالچو مرکاتو، تنها مهره مطمئن میلان در خط میانی در حال حاضر ساندرو تونالی جوان محسوب می شود. تساوی لحظات پایانی برابر اودینزه نشان داد که باکایوکو با وجود گذشت ماه ها، به هیچ وجه در فرم مناسبی قرار ندارد و شرایط زمانی بدتر می شود که به زودی اسماعیل بن ناصر و فرانک کسیه نیز راهی جام ملت های آفریقا خواهند شد و بنابراین، ساندرو تونالی نیاز به یک زوج واقعی دارد.

راده کرونیچ و داویده کالابریا توانایی بازی کردن به عنوان یک هافبک دفاعی را دارند اما هر دو بازیکن در نقش های دیگر مناسب تر هستند و به همین دلیل نیاز به ورود زود هنگام یاسین عدلی احساس می شود.

یاسین عدلی با هزینه 10 میلیون یورو همراه با پاداش‌ ها، به شرطی راهی باشگاه میلان شد که این بازیکن فصل جاری را در باشگاه بوردو سپری کند و به همین دلیل بود که باشگاه فرانسوی حاضر به تخفیف بر سر این معامله شد.

با تمام این اوصاف، شرایط تغییر کرده و میلان در بین تاریخ نهم ژانویه و ششم فوریه 2022 باید به مصاف رم و یوونتوس در خانه برود و در دربی برابر اینتر قرار بگیرد.

باشگاه لیگ یک فرانسوی به هیچ وجه حاضر به از دست دادن عدلی در ژانویه نیست و این مذاکرات را پیچیده خواهد کرد چرا که آن ها جایگزینی برای این مهره ارزشمند خریداری نکرده اند و یکی از دلایل موافقت با تخفیف فروش این بازیکن به میلان، همین حضور قرضی او در باشگاه بوردو بوده است.

9404