سه سناریو پیش روی حریف ایران؛ گزینه‌های اماراتی و اسپانیایی یا ابقای فن‌مارویک؟

سه سناریو پیش روی حریف ایران؛ گزینه‌های اماراتی و اسپانیایی یا ابقای فن‌مارویک؟

پایگاه خبری فوتبالی- هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امارات امروز در خصوص سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور تصمیم‎گیری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از نشست اضطراری کمیته تیم‎های ملی فوتبال امارات که بعد از شکست سنگین پنج گله تیم ملی این کشور مقابل قطر برگزار شد این کمیته به هیئت رئیسه فدراسیون توصیه کرد نسبت به تغییر و برکناری فن مارویک مربی هلندی در سریع ترین زمان ممکن اقدام کند.

در همین راستا امروز نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امارات به منظور تصمیم‎گیری در این خصوص به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به نوشته روزنامه البیان اعضای هیئت رئیسه سه سناریوی مختلف را پیش روی خود می‎بینند. در حالی که پیش از این گفته می‎شد بالاترین احتمال برکناری فن مارویک و انتخاب عبدالعزیز العنبری است گفته می‏‌شود با توجه به اینکه مربی جوان اماراتی تجربه فعالیت در رده ملی را نداشته و با توجه به حساسیت مقطع فعلی بعضی از اعضای هیئت رئیسه با این انتخاب موافق نیستند و سپردن هدایت تیم ملی امارات در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی به العنبری که در حال حاضر هدایت الشارجه را در دست دارد تا حدودی دشوار به نظر می‎رسد.

دومین راه پیش روی اعضای هیئت رئیسه انتخاب دنیس سیلوای اسپانیایی سرمربی تیم ملی المپیک فوتبال این کشور است که اگر جانشین فن مارویک شود هزینه مضاعفی برای این فدراسیون نخواهد داشت.

و سومین سناریو ابقای فن مارویک هلندی تا پایان مرحله انتخابی جام جهانی است که تنها 4 بازی در پیش دارد و موجب ثبات تیم ملی در این مقطع خواهد شد هرچند پس از ناکامی در بازی‎های گذشته و شکست سنگین برابر قطر این تصمیم با انتقادات زیادی در فوتبال امارات همراه خواهد بود.

گفتنی است تیم ملی امارات در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی هفتم و دوازدهم بهمن برابر سوریه و ایران قرار می‎گیرد.

7474