مورد ویژه و عجیب مس رفسنجان؛ 4 پنالتی در 4 هفته متوالی!

مورد ویژه و عجیب مس رفسنجان؛ 4 پنالتی در 4 هفته متوالی!

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان و شاگردان محمد ربیعی به یکی از تیم‌های عجیب لیگ بیست و یکم تبدیل شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان که در طول فصل گذشته و لیگ بیستم حتی یک پنالتی برایش گرفته نشد حالا در این فصل کلا برایشان پنالتی گرفته می‌شود.

مس در هفته‌ای که گذشت (هفته نهم) در رفسنجان روبه‌روی تراکتور قرار گرفت و برای چهارمین هفته متوالی با تشخیص داور مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد. منشا که این روزها پنالتی زن اول مسی‌ها به شمار می‌آید با گل کردن این ضربه، اولین فوتبالیست تاریخ لیگ برتر ایران لقب گرفت که در چهار دیدار پیاپی پنالتی‌اش را به گل تبدیل می‌کند!

منشا در شرایطی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد که تراکتوری‌ها عقیده داشتند آن صحنه، خطا نبوده و گویا برخی کارشناسان داوری هم موافق ادعای تراکتوری‌ها بودند و حالا باید منتظر ماند و دید در برنامه امشب فوتبال برتر، کارشناسان داوری چه نظری درباره آن صحنه خواهند داشت.

به این نکته هم اشاره کنیم که اگر چه گرفتن 4 پنالتی متوالی برای مس رفسنجان، اتفاق بسیار عجیبی به نظر می‌رسد منتهی از دید کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر، پنالتی‌های گرفته شده برای تیم محمد ربیعی در 3 هفته گذشته( تا قبل از بازی با تراکتور)، درست بوده و نمی‌توان این پنالتی‌ها را به حرف و حدیثهای مطرح شده، ربط داد.

در هفته دهم روبه‌روی فجر سپاسی قرار خواهد گرفت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شاگردان محمد ربیعی در این مسابقه هم صاحب پنالتی می‌شوند، یا اینکه نوار این پنالتی‌ها و پنالتی گرفتن ها سرانجام قطع خواهد شد.

عکس از امین قاسمیان

7655