یوسفی: استقلال روز باشکوهی مقابل پیکان داشت

یوسفی: استقلال روز باشکوهی مقابل پیکان داشت

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی را از آبی‌پوشان مقابل پیکان شاهد بودیم و نتیجه بازی به خوبی گویای این مطلب است که شاگردان فرهاد مجیدی روز با شکوهی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محسن یوسفی با اشاره به پیروزی پر گل و سه بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت بازی استقلال، فضاسازی و استفاده از تمام نقاط زمین بود و بازیکنان استقلال به بهترین شکل ممکن توپ‌گیری و پاسکاری را انجام دادند و از ضربات ایستگاهی نهایت بهره را بردند.

وی افزود: بازی خوبی را از آبی‌پوشان مقابل پیکان شاهد بودیم و نتیجه بازی به خوبی گویای این مطلب است که شاگردان فرهاد مجیدی روز باشکوهی را پشت سر گذاشتند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در این دیدار یک بازی بدون عیب و نقص و عالی را از استقلال شاهد بودیم و آبی پوشان در تمامی خطوط، نمایش خوبی داشتند.

یوسفی تصریح کرد: استقلال در هفته‌های گذشته نیز استحقاق برد را داشت اما اشتباهات داوری باعث شد تا امتیاز از دست بدهد.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نقطه قوت این تیم در این فصل بوده و واقعا عناصر دفاعی آبی‌ها عالی کار کرده‌اند. آنها چه در کار هجومی و چه در کار دفاعی خوب کار می‌کنند و در بازی با پیکان دانشگر و یزدانی دو گل زدند تا روز خوبشان را تکمیل کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد و امیدوارم هواداران استقلال بیشتر از همیشه تیم‌شان را حمایت کنند تا به همان استقلالی تبدیل شود که همه انتظار داریم.

6641