کریمیان: هواداران سپاهان صبور باشند/ تقابل نویدکیا و مجیدی پر گل خواهد شد

کریمیان: هواداران سپاهان صبور باشند/ تقابل نویدکیا و مجیدی پر گل خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سپاهان گفت: روی اعضای تیم سپاهان فشار وجود دارد و به نظر من هواداران باید کمی صبور باشند و بگذارند کادرفنی کارش را انجام دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مهدی کریمیان درباره وضعیت سپاهانی‌ها در چند هفته اخیر اظهار کرد: سپاهان در دفاع ضعف‌هایی دارد که خود محرم نویدکیا هم به آن‌ اذعان دارد. آن‌ها باید این مشکل را باید برطرف کند اما اینگونه نیست که به دلیل باخت مقابل گل گهر نتایجشان سینوسی شود. به هر حال شش، هفت تیم بالای جدول تیم‌های خوبی هستند و در هیچ سالی به این شکل نبود. در سال‌های قبل یکی، دو تیم خود را جدا می‌کردند. با این وجود سپاهان را تیم خوبی می‌بینم و به نظرم مدعی قهرمانی خواهد بود.
او ادامه داد: سال گذشته سپاهان دوم شده بود و به همین دلیل هواداران به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند. این مساله باعث می‌شود کمی فشار به بازیکنان وارد شود. به نظر من هواداران باید کمی صبور باشند و بگذارند کادرفنی کارش را انجام دهد. بعد از باخت به گل گهر هجمه سنگینی به تیم وارد شد و به نظرم این مساله خوب نیست. البته به اعتقاد من گاهی وقت‌ها تساوی بهتر از شکست است و نباید حمله کنید تا شکست بخورید چون آن تک امتیاز ممکن است تیم را قهرمان کند.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که "سبک مربی‌گری نویدکیا بازی هجومی است،" گفت: سپاهانی‌ها به دنبال فوتبال تهاجمی هستند و نمی‌خواهند تدافعی بازی کنند اما این‌که به تساوی صفر بر صفر راضی نیستند و حاضرند شکست بخورند اما به تساوی بدون گل نرسند، یک دیدگاه غیر منطقی است.

او درباره تقابل سپاهان و استقلال در هفته پیش رو گفت: استقلال در این چند هفته برد خوبی را به دست آورد و از لحاظ روحی و روانی شرایطش بهتر شده است. سپاهان هم با وجود باخت به گل گهر، در بازی قبل پیروز شد و از نظر ذهنی شرایطشان را بهتر کرد. استقلال بعد از تغییراتی که داشت، از نظر فنی فوتبال را خوب بازی می‌کند و به نظرم یک بازی پر گل را خواهیم داد. برخلاف بازی‌های کم گل لیگ، این بازی پر گل خواهد شد چون اندیشه‌های مجیدی و نویدکیا در فاز تهاجمی خوب است. البته تیمی که بیشتر به حمله فکر می‌کند، ممکن است از خط دفاع متضرر شود و به همین فکر می‌کنم این بازی پر گل شود.

کریمیان اضافه کرد: ما مدعیان زیادی در لیگ داریم که این خیلی خوب است. در چند سال اخیر دلیل اصلی جدا شدن پرسپولیس از دیگر تیم‌ها این بود که مدعیان زیادی در لیگ وجود نداشت و یقه گیری صورت نمی‌گرفت. امسال تیمی مثل مس رفسنجان پرسپولیس را متوقف می‌کند و تراکتور را می‌برد. چند تیم خوب در لیگ داریم که می‌آیند و یقه دیگر تیم‌های مدعی را می‌گیرند و این باعث می‌شود لیگ امسال نسبت به قبل جذاب‌تر شود.

6641