بازی پیکان و پرسپولیس هم در دستگردی برگزار می‌شود

بازی پیکان و پرسپولیس هم در دستگردی برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پیکان تهران از برگزاری مسابقه پیکان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سعید دقیقی در مورد شرایط تیم فوتبال پیکان و میزبانی در ورزشگاه دستگردی تهران اظهار داشت: در بازی‌های گذشته بدشانس بودیم وگرنه جایگاه‌مان نباید اینجای جدول باشد. این ورزشگاه شرایط و امکانات خوبی دارد و گل‌گهر هم به دنبال این بود که بازی با استقلال در این ورزشگاه برگزار شود. روز گذشته هم بازی سایپا در این ورزشگاه انجام شد و باید از مسئولان ورزشگاه تشکر کنم که خیلی کمک کردند تا شرایط چمن به وضعیت ایده آل برسد.

وی در مورد اینکه هفته آینده هم با پرسپولیس میزبان هستید و آیا بازهم در این ورزشگاه میزبان سرخپوشان تهرانی خواهید بود، عنوان کرد:قطعا ما یک تیم تهرانی هستیم ورزشگاه دستگردی را به عنوان ورزشگاه اصلی خانگی ما معرفی شده است. مسئولان  ورزشگاه دستگردی خیلی همراه و پرتلاش هستند تا کار را پیش ببرند. البته به دنبال این هستیم که در ورزشگاه پیکان میزبان حریفان باشیم که این مساله زمان بر است. 

مدیر تیم پیکان در مورد اینکه چرا وکیل تیم پیکان و بازیکن گابنی گل‌گهر یک نفر هستند اظهار داشت: من دقیق شرایط را نمی‌دانم اما دنبال موضوع هستیم و پیکان تابع قوانین فدراسیون فوتبال است و می‌خواهیم که حق به حقدار برسد. اگر ایرادی هست و حقانیتی هست، می‌خواهیم به حق‌مان برسیم.

۴۱۵۴