مسی گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به چه تیم‌هایی زده است؟(عکس)

مسی گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به چه تیم‌هایی زده است؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره حال حاضر پاریسن ژرمن، دومین گلزن برتر تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پس از کریستیانو رونالدو است که البته در مقطعی هم به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شناخته می شد اما رونالدو توانست با گلزنی های خود او را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم نگاهی به گلزنی های لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم و ببینیم که او به چه تیم هایی بیشتر گل زده است و حریف محبوبش کدام تیم است، به این پِی می بریم که آرسنال با دریافت 9 گل از لئو مسی حریف محبوب او در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. پس از آرسنال، میلان با 8 گل قرار دارد و پس از میلان هم سلتیک قرار دارد که سلتیک هم مثل میلان 8 گل دریافت کرده است. منچسترسیتی و بایر لورکوزن هر کدام 7 گل و پاریسن ژرمن، تیم فعلی لیونل مسی هم 6 گل از او خورده است.

اگر بخواهیم نگاهی به دیگر تیم های معروف این لیست هم داشته باشیم، می بینیم که به طور مثال بایرن مونیخ 4 گل از لیونل مسی خورده است و رئال مادرید هم 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا از فوق ستاره آرژانتینی دریافت کرده است که این دو گل مربوط به فصل 2010/11 هستند.

1470