مرتضی یکه: استقلال و پرسپولیس نمی‌خواستند ببازند/ دربی کیفیت بالایی نداشت

مرتضی یکه: استقلال و پرسپولیس نمی‌خواستند ببازند/ دربی کیفیت بالایی نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دو تیم برای نباختن به زمین آمدند، گفت: دربی نود و هفتم همانند خیلی دیگر از دربی‌ها محتاطانه شروع شد و بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، مرتضی یکه در خصوص دربی نود و هفتم که به تساوی بدون گل انجامید، گفت: یک دربی پر سر و صدا و پرهیاهو باز هم بدون گل به پایان رسید، دو تیم بیشتر برای نباختن به میدان آمده، اگرچه هر دو مدعی بودند که بازی هجومی در دستور کار خودشان قرار داده‌اند اما در بیشتر دقایق این بازی نگران این بودند که گلی را از یکدیگر دریافت نکنند.

وی ادامه داد: هم استقلال و هم پرسپولیس بیشتر به دنبال بازی در میانه میدان بودند و سعی می‌کردند در خط هافبک عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانند نبض بازی را در اختیار بگیرند.

یکه افزود: احتیاط بیش از حد باعث شد تا شاهد بازی با کیفیتی نباشیم و در طول ۹۰ دقیقه این دیدار تنها سه یا چهار صحنه بود که استرس را به هواداران دو تیم وارد کرد اما در بقیه دقایق بازی بیشتر در میانه میدان انجام می‌شد و حرکت خاصی از دو تیم مشاهده نمی‌شد.

وی اظهار داشت: در مجموع همانند بسیاری از دربی‌هایی که تابحال دیده بودیم این بازی هم کیفیت لازم را نداشت و نتوانست هواداران دو تیم و علاقه‌مندان به فوتبال را از یک بازی زیبا سیراب کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: دربی نود و هفتم هم بدون کیفیت بالای فنی به پایان رسید، سهم سرخابی‌ها از این بازی یک امتیاز بود که هیچ تأثیری در جایگاه جدولی‌شان نداشت و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در دربی نود و هشتم یکی از این دو تیم می‌تواند برنده باشد یا اینکه احتیاط حرف اول را خواهد زد؟

7474