واکنش سرپرست گل گهر به صحبتهای طاهری: گدایی امتیاز نکنید

واکنش سرپرست گل گهر به صحبتهای طاهری: گدایی امتیاز نکنید

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه گل گهر واکنش تندی به صحبتهای امروز همتایش در باشگاه استقلال نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که بیژن طاهری در مصاحبه‌ای از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هر چه زودتر تکلیف شکایت این باشگاه از باشگاه گل گهر در پرونده مهاجم گابنی را مشخص کنند.

از دید طاهری، گل گهر در استفاده از این بازیکن تخلف کرده و نتایج بازیهای این تیم باید تغییر کند. او گفته است: در حال حاضر هم عده‌ای دنبال این هستند که با افزایش تعداد بازی‌های انجام شده توسط مهاجم گابنی شانس سه بر صفر شدن نتایج را کاهش بدهند. از نگاه تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی جایی برای تردید وجود ندارد که از بازیکن غیرمجاز استفاده شد و باید نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

ساعاتی بعد از این مصاحبه، حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در مصاحبه با رسانه این باشگاه، شدیدا به صحبتهای طاهری واکنش نشان داده و خطاب به سرپرست استقلال گفته است: جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید و دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه های محترم نباشید.

افسری در مصاحبه تندش، استقلال را متهم کرده که هنگام استفاده از آیاندا پاتوسی در چند فصل گذشته، مرتکب تخلف شده است: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد با دستنویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد که اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید.

او در ادامه صحبتهایش سراغ نحوه استفاده استقلال از رودی ژستد و کوین یامگا رفته است: در همین فصل بازبکنان خارجی شما بدون ضمانتنامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با 400 میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم چهارصد هزاردلاری که خریدید چگونه طی شد؟

حالا باید دید نهایتا جنگ دو باشگاه استقلال و گل گهر به کجا خواهد رسید و آیا استفاده از مهاجم گابنی برای باشگاه سیرجانی درسرساز خواهد شد یا نه.

1984