سولدو: فصل خیلی سخت پیش روی تراکتور است/ آلومینیوم تیمی سازماندهی شده است

سولدو: فصل خیلی سخت پیش روی تراکتور است/ آلومینیوم تیمی سازماندهی شده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:‌ آلومینیوم تیم خوبی است که بازیکنانش مدت‌ها است کنار هم هستند.

به گزارش فوتبالی، زونیمیر سولدو پس از شکست 2 بر صفر تراکتور مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: مقابل تیمی که خوب کار می‌‌کند و نفراتش مدت زیادی است کنار هم هستند برنامه‌های زیادی داشتیم.آلومینیوم تیم سازماندهی شده است و برای این مسابقه تدارکات خوبی دیده بودیم، اما در فازهایی از مسابقه آلومینیوم خیلی خوب کار کرد. 

وی افزود: در نیمه اول بازیکنانم از تیم حریف فاصله داشتند و چندان خوب درگیر نشدند. متاسفانه اواخر این نیمه یک گل خوردیم که این موضوع تاثیر زیادی روی نتیجه گذاشت. هر چند یک گل هم در این نیمه به ثمر رساندیم اما پذیرفته نشد. در نیمه دوم با تغییراتی که در ترکیب دادیم بازی را بهتر شروع کردیم، اما در ادامه حریف ما را با یک گل دیگر جریمه کرد. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: پس از به ثمر رساندن گل دوم آلومینیوم بازیکنانم با وجود تلاش زیاد نتوانستند گلزنی کنند، هر چند دو گل به ثمر رساندیم، اما این گل‌ها با نظر داور پذیرفته نشد. موضوع مسلم که باید به آن اشاره کنم این است که دیدید چه مشکلاتی داریم و باید کار زیادی برای تراکتور انجام بدهیم.

سولدو در مورد ساختار دفاعی خوب تیمش در سه بازی گذشته و اشتباهات بازیکنانش مقابل آلومینیوم که سبب به ثمر رسیدن دو گل حریف شد، توضیح داد: گل‌های فوتبال روی اشتباهات خط دفاعی زده می‌شود. برخی اشتباهات بزرگ سبب گلزنی می‌شود یا امکان دارد برخی اشتباهات، ریز باشند. امروز بازیکنانم چنین اشتباهاتی داشتند و به همین دلیل جریمه شدیم. 

وی در باره وضعیت بد تیم تراکتور توضیح داد: تراکتور در پایان فصل گذشته نفرات زیادی را از دست داد و پیش از شروع فصل آماده‌سازی را به طور منظم انجام نداد، این مشکلات برای تیم وجود دارد، برای رسیدن تراکتور به آنچه مدنظرم است کار سختی داریم. دلیل تفاوت ما با آلومینیوم این بود که آنها به موقع کارشان را شروع کردند و آماده‌سازی خوبی هم انجام دادند. تغییری در کادر فنی‌شان نداشتند، و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردند. نفرات بهتری هم جذب کردند. ما هم باید در ادامه تلاش کنیم زیرا فصل سختی پیش روی تراکتور است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد غیبت محمدرضا اخباری در ترکیب تیمش تاکید کرد:‌ ما باید روی نفرات بعدی هم حساب کنیم، هر چند حضور اخباری خیلی می‌توانست به تراکتور کمک کند، اما با توجه به شرایطش یک ماه این دروازه‌بان را در اختیار نداریم. باید برای جایگزینی وی روی سایر نفرات هم کار کنیم. 

سولدو در باره دلیل استفاده نکردن از محمد عباس‌زاده در ترکیب اصلی تراکتور مقابل آلومینیوم با وجود مصدومیت پیمان بابایی گفت: عباس‌زاده بازیکن خیلی خوبی است، اما وقتی من به تراکتور آمدم، آسیب‌دیده بود و هنوز به فرم ایده‌آل و بازیکن 90 دقیقه‌ای نرسیده است اما در ادامه قطعا از او استفاده خواهیم کرد.

۴۱۵۴