سولدو: سعی می‌کنیم غیبت اخباری احساس نشود/ آلومینیوم اراک تیم قابل احترامی است

سولدو: سعی می‌کنیم غیبت اخباری احساس نشود/ آلومینیوم اراک تیم قابل احترامی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دنبال پیروزی مقابل تیم آلومینیوم اراک هستیم.

به گزارش فوتبالی، سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: فردا با تیم آلومینیوم اراک بازی داریم. تیمی که به موقع کارش را آغاز کرده و بازی خوبی در هفته های اخیر کسب کرده و ساختار خوب دفاعی داشته و گل کمی را دریافت کرده و در جدول در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی گفت: ما هم تمرینات منظمی را برگزار کرده و برای بازی خوب و نتیجه خوب در بازی فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: تلاش می کنم تیم تراکتور را به بالاترین آمادگی رسانده و موافق هستم که در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم بتوانیم در سایر خطوط هم بهتر شده و بتوانیم خط حمله را هم شکل دهیم.

سولدو گفت: مدت زمان کمی دارم و مسابقات به صورت فشرده و 5 روز برگزار می شود و زمان زیادی برای تمرینات نداریم اما همانطور که گفتم تیم را برای بازی های رسانده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد غیبت دروازه بان تیم به دلیل مصدومیت گفت: اخباری از خوب های تیم است اما دروازه بان خوبی هم در کنار اخباری داریم و سعی خواهند کرد که غیبت اخباری احساس نشود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان تیم پایه است: خیلی علاقه به استفاده از بازیکنان جوان دارم و سعی می کنم در تمرینات تیم های پایه تراکتور حضور یافته و زمینه حضور چند بازیکن جوان در تیم بزرگسالان را فراهم کنم.

سولدو تصریح کرد: من به سرمربی تیم آلومینیوم احترام قائل هستم و باید بگویم تیم اراک را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم دارم و تمرکزم به تیم خود بوده و باید تمام امتیازات خانگی را کسب کنیم.

6641