پیکان – استقلال در دستگردی

پیکان – استقلال در دستگردی

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها، به احتمال زیاد محل بازی پیکان و استقلال را تغییر نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مشکلات مربوط به کمبود زمین چمن استاندارد در استان تهران سبب شده بود تا طی هفته های گذشته دیدارهای خانگی پیکان تهران در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما پس از رایزنی هیات فوتبال تهران بازیهای این تیم به ورزشگاه دستگردی منتقل شد.

پیکان بعد از میزبانی از گل گهر در منطقه اکباتان، پنجشنبه این هفته در شرایطی میزبان استقلال خواهد بود که طبیعتا باید بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود. اگر چه هنوز سازمان لیگ، به صورت رسمی محل برگزاری این بازی را اعلام نکرده اما به گفته مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی این دیدار نخواهد داشت.

سهیل مهدی به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: مکاتبات لازم برای برگزاری این بازی بنا بر درخواست باشگاه پیکان انجام شده است در صورت صادر شدن مجوز آن، بازی این تیم مقابل استقلال در دستگردی برگزار خواهد شد."

مهدی در پاسخ به سوال دیگری که آیا در صورت صادر شدن مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه دستگری در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت:  ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در اختیار ما نیست و باید وزارت بهداشت در این باره تصمیم گیری کرده و به ما ابلاغ کند اما در صورت حضور تماشاگران بر اساس ظرفیت اعلام شده در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

با توجه به اینکه روز پنجشنبه پرسپولیس نیز میزبان هوادار در ورزشگاه آزادی است این احتمال وجود دارد که با برگزاری بازی تیم های استقلال- پیکان در ورزشگاه دستگردی موافقت شود.

7655