رکورد منفی ژاوی با شکست مقابل بتیس؛ اختلاف 16 امتیازی با رئال مادرید

رکورد منفی ژاوی با شکست مقابل بتیس؛ اختلاف 16 امتیازی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که ژاوی هرناندز سه هفته پیش هدایت بارسلونا را به عهده گرفت، روندی شامل یازده بازی بدون شکست پیاپی با السد شامل 9 برد و دو تساوی را داشت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در سه  بازی اولش در بارسلونا هم دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد اما بالاخره با باخت مقابل بتیس روند چهارده بازی شکست ناپذیری او شکسته شد. آخرین باخت ژاوی به اردیبهشت و شکست السد مقابل النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد. بدین ترتیب ژاوی پس از 189 روز شکست خورد. حالا بارسا بازی مهمی در مقابل بایرن مونیخ دارد. بارسا برای نهایی کردن صعودش باید بایرن را شکست بدهد در غیر این صورت باید به امتیاز دادن بنفیکا مقابل دیناموکیف امید داشته باشند.

بارسلونا حالا 16 امتیاز با رئال مادرید تا صدر جدول لالیگا اختلاف دارد. بارسا در تاریخش فقط یک بار دیگر تا هفته شانزدهم شانزده امتیاز تا صدر جدول اختلاف داشت. این اتفاق به فصل 03-2002 برمی گردد که بارسا در آن زمان در لالیگا ششم شد و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد و برای فصل بعدش هم رونالدینیو راهی نیوکمپ شد. البته در حال حاضر تیم ششم جدول لالیگا به سهمیه لیگ کنفرانس می رسد. قطعا ژاوی پس از اولین هفته هایش در نیوکمپ به خوبی فهمیده که چه کار مشکلی پیش رویش است.

4125