خطر جدی در بیخ گوش رئال مادرید؛ مصدومیت ستاره فرانسوی

خطر جدی در بیخ گوش رئال مادرید؛ مصدومیت ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در جریان دیدار مقابل رئال سوسیداد به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا، دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید از ساعت 23:30 در سن سباستین به مصاف هم رفتند. در دقیقه 16 این دیدار، اتفاقی ناگوار برای لوس بلانکوس رخ داد و کریم بنزما به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. 

کریم بنزما هفته گذشته در بین 5 نفر برتر لیست توپ طلای 2021 قرار گرفته بود و در سال اخیر موفق به ثمر رساند 35 گل در 46 بازی شد. او که فصل بسیاری خوبی را پشت سر می‌گذراند، یکی از ارکان اصلی کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید محسوب می‌شد و حالا زمان دوری او از میادین و حتی شدت مصدومیتش مشخص نیست. 

سایت گل مدعی است که بنزما از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شده است و در روزهای یک شنبه و یا دو شنبه، بعد از انجام آزمایشاتی، میزان شدت مصدومیتش تخمین زده خواهد شد. 

آنچلوتی تقویم سختی را پیش روی خودش می‌بیند. او پس از بازی مقابل سوسیداد، باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر برود و سپس در هفته آینده، با رقیب همشهری خود، اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد. 

4416