امیدواری توخل به قهرمانی پس از شکست ناراحت کننده برابر وستهام

امیدواری توخل به قهرمانی پس از شکست ناراحت کننده برابر وستهام

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی پس از شکست مقابل وستهام گفت که برای ماندن در کورس قهرمانی، باید اشتباهات فردی را کاهش بدهند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه در ورزشگاه لندن، چلسی در مصاف با وستهام یونایتد با نتیجه سه بر دو متحمل شکست شد تا صدر جدول را در رقابت با لیورپول و سیتی فعلا از دست بدهد. آبی‌‌های لندن در این بازی، 2 بار از حریف خود جلو افتادند، اما نتوانستند به خوبی از دروازه خود محافظت کنند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بروسیا دورتموند و پاریسن ژرمن به برنامه مچ آو د دی گفت: "از باختن بیزاریم، اما مجبوریم فعلا با آن کنار بیاییم. از نمایش‌مان در کل ناراضی نیستم، اما باید دقت بیشتری برای جزئیات خرج کنیم. اگر بازی را پیروز می‌شدیم، کسی به جام نمی‌داد و حالا که شکست خورده‌ایم، شک دارم که در این آخر هفته به تیمی جام بدهند. اشتباهات زیادی در وسط زمین مرتکب شدیم، اما از عملکردمان راضی هستم. موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای خلق کردیم و بازی در کنترل‌مان بود. در کل اشتباهات فردی زیادی انجام دادیم. اگر برای 3 بازی متوالی چنین اشتباهی بکنیم، نمی‌توانید توقع پیروز شدن داشته باشید. باید بازی را چند بار ببینیم و با بازیکنان جلسه برگزار کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف را پوشش دهیم."

4416