آخرین وضعیت مصدومان مونیخی‌ها برای بازی امشب با دورتموند اعلام شد

آخرین وضعیت مصدومان مونیخی‌ها برای بازی امشب با دورتموند اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - کادر فنی و پزشکی باواریایی ها آخرین شرایط بازیکنان آسیب دیده این تیم را در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری مسابقه حساس امشب مونیخی ها با زردپوشان وستفالنی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در فاصله چند ساعت مانده به سوت آغاز تقابل حساس امشب بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در دربی درکلاسیکر، کادر پزشکی باواریایی ها وضعیت چند بازیکن این تیم را برای حضور در رقابت امشب به شرح زیر اعلام کرد:

لئون گورتسکا

بر اساس گزارش منتشر شده، احتمال رسیدن گورتسکا به دربی آلمان 60 به 40 است. این بازیکن مدتی از مشکل هیپ رنج برده و در صورتی که آمادگی کامل نداشته باشد، مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

جوزف استانیسیچ

بررسی های دقیق تر نشان داده که مدافع راست کروات بایرن مونیخ برای حداقل شش هفته از میادین مسابقات به دور خواهد بود.

چوپوموتینگ

این بازیکن در صورت منفی شدن نتیجه آزمایش کرونایش، می تواند از قرنطینه خارج و برای تقابل امشب با بایرن مونیخ آماده شود.

یاشوا کیمیش

ملی پوش ژرمن ها هفته بعد در صورت منفی شدن تست کرونای خود، می تواند از قرنطینه خارج شود ولی مسلما به دیدار امشب برابر دورتموند نمی رسد.

بونا سار

حضور این بازیکن نیز برای بازی امشب 50-50 اعلام شده بود اما با این حال، احتمال استفاده از سار کم است چون طبق این گزارش، کادر پزشکی از روند بهبود وی رضایت ندارد.

علاوه بر این موارد، خبرهایی از وضعیت آمادگی سرژ گنبری منتشر شده و گفته می شود که این بازیکن نتوانسته جلسات تمرینی نهایی تیم را تکمیل کند و به احتمال فراوان از لیست نفرات این تیم برای تقابل حساس امشب با دورتموند توسط کادر فنی کنار گذاشته خواهد شد.

9404