تبعات شکست در درکلاسیکر؛ دورتموند به دنبال سرمربی سابق بایرن مونیخ

تبعات شکست در درکلاسیکر؛ دورتموند به دنبال سرمربی سابق بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است نیکو کواچ به عنوان سرمربی فصل بعد تیم دورتموند انتخاب شود.
به گزارش فوتبالی،  شب گذشته مسابقه دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند در چهارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا به پایان رسید اما انگار رقابت جدیدی بین این دو شکل گرفته است.
باشگاه بوروسیا دورتموند در ۱۲ ماه اخیر برانت، هوملز، تورگان هازارد، ارلینگ هالند و امره چان را به ترکیبش اضافه کرده اما همچنان در رده دوم بوندس لیگا قرار گرفته و نتوانسته در راه قهرمانی مقابل بایرن قد علم کند. آن‌ها حالا انگار می‌خواهند سرمربی خود را تغییر دهند.
پس از پایان بازی شب گذشته بین دورتموند و بایرن، لوسین فاوره جملاتی به زبان آورد که شایعات را درباره جدایی‌اش افزایش داد. او به اسکای اسپرت گفت: می‌دانم اوضاع چگونه پیش می‌رود. به زودی درباره آن صحبت می‌کنم.
صحبت‌های فاوره شایعات درباره جانشینی او توسط نیکو کواچ را افزایش می‌دهد زیرا منابع مختلفی در فوتبال آلمان اعلام کرده‌اند دورتموند به دنبال سرمربی سابق بایرن مونیخ، نیکو کواچ است. کواچ پیشتر حضور در تیم هرتابرلین را رد کرده اما با توجه به شرایط تیم دورتموند ممکن است او به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد.
کواچ امسال در ۱۰ مسابقه‌ای که هدایت بایرن را بر عهده داشت تنها ۵ برد آورد تا از سمت خود برکنار شود و فلیک روی نیمکت بایرن بنشیند. فلیک هم از ۱۸ بازی که روی نیمکت نشسته ۱۵ برد به دست آورده است.

1101