سرمربی نود ارومیه: بازی آبرومندی مقابل استقلال انجام می دهیم

سرمربی نود ارومیه: بازی آبرومندی مقابل استقلال انجام می دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: مقابل استقلال در جام حذفی به میدان می رویم و دنبال بازی آبرومند هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سلمان تاجدار در خصوص دیدار مقابل استقلال در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: مطمئنا بازی با استقلال برای تیمی که در لیگ دو حضور دارد، هدف خیلی خوبی است و باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان می شود. تیم ما به تازگی در حال شکل گرفتن است، به دلیل این که پنجره نقل و انتقالاتمان دیر باز شد و نفرات تیم تازه دور هم جمع شدند تا بتوانند ترکیب ایده آل را تشکیل دهند.

وی افزود: برای بازی آبرومندانه به مصاف استقلال می رویم. امیدوارم بتوانیم تجربه خوبی در این دیدار کسب کنیم. ما تجربه بازی مقابل تیم های بزرگ مانند پرسپولیس و تراکتور را در جام حذفی داریم که توانستیم در آن رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم نود ارومیه خاطرنشان کرد: مطمئن هستم بازی خوبی خواهد بود. همانطور که می دانید فوتبال قابل پیش بینی نیست چون رقابت های جام حذفی، جام شگفتی ها است و استقلال تیم بزرگی است. تیم ما بازیکنان جوان خیلی خوبی در اختیار دارد که هر کدام توانایی درخشیدن در این مسابقات را دارند و امیدوارم بتوانند تجربه خوبی کسب کنند.

تاجدار تصریح کرد: هدف اصلی ما دو بازی پیش رو در لیگ است و در خصوص بازی با استقلال پس از این دو دیدار به آن فکر می کنیم.

6641