افشاگری ستاره پاریسن ژرمن: تنها یک قدم با بارسلونا و هم تیمی شدن با مسی فاصله داشتم

افشاگری ستاره پاریسن ژرمن: تنها یک قدم با بارسلونا و هم تیمی شدن با مسی فاصله داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن فاش کرد که او در گذشته در آستانه پیوستن به بارسلونا و هم تیمی شدن با لئو مسی بوده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته کاتالان‌ها به خاطر اوضاع وخیم مالی و همچنین قوانین لالیگا، قادر به تمدید قرارداد لیونل مسی نشدند و این فوق ستاره آرژانتینی پس از 21 فصل حضور در نیوکمپ، از بارسا جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. 

به نقل از مارکا، آنخل دی ماریا ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد از بازیکنانی هست که قبل از پاریس، در تیم ملی آرژانتین با مسی هم بازی بوده و رابطه صمیمانه‌ای نیز با او داشته است. او حالا در مصاحبه‌ای با TNT فاش کرد که در گذشته می‌توانسته به بارسلونا برود و در آن جا نیز با مسی هم تیمی شود، اما ترجیح داد که قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید کند.

"من تنها یک قدم با پیوستن به بارسلونا فاصله داشتم. رفتن به بارسا، تنها راه هم تیمی شدن با مسی بود. زمانی که از بارسا جدا شد، خیلی خوشحال شدم و بهترین اتفاق زندگی‌ام که بازی کردن در کنارش بود، رخ داد. مسی دیوانه است. بردن هفت توپ طلا دیوانگی است. اگر حتی نصفی از افتخارات و دوران بازیگری‌اش را از کارنامه حذف کنیم، باز هم باید بهترین بازیکن جهان لقب بگیرد. داشتن مسی در تیم، حس فوق العاده خوبی دارد."

4416