طارمی سوژه انتقاد کاربران ایرانی از سرمربی و بازیکنان پورتو!

طارمی سوژه انتقاد کاربران ایرانی از سرمربی و بازیکنان پورتو!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی علیرغم ناکامی در گلزنی برای چندمین هفته متوالی، کماکان یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پورتو محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، طارمی چهار هفته متوالی است که موفق به گلزنی در لیگ پرتغال نشده منتهی او در این چهار هفته، آمار بسیار خوبی در گلسازی داشته و توانسته 4 پاس گل به همبازیانش بدهد.

مهدی در پیروزی 0-3 پورتو مقابل پورتیموننزه پاس گل داد تا با 5 پاس گل، بهترین بازیکن لیگ پرتغال از این حیث باشد.

نکته قابل توجه درباره طارمی، کامنتهایی است که زیر پست اینستاگرامی پورتو درباره آمار مهدی منتشر شده است. باشگاه پرتغالی با اشاره به پاس گل مهاجم ایرانی‌اش در بازی دیشب، نوشته که مهدی با 9 گل و 6 پاس گل، روی 15 گل این فصل پورتو، به صورت مستقیم تاثیرگذار بوده است.

برخی از کاربران ایرانی صفحه پورتو در واکنش به این پست، مدعی شده‌‌اند که اگر همبازیان طارمی، او را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند، آمار مهدی می‌توانست به مراتب بهتر از این باشد و سرمربی پورتو به جای انتقاد از مهاجم ایرانی – کونسیسائو 5 روز قبل گفته بود طارمی زمانی که باید فداکار باشد، خودخواه است و زمانی که باید خودخواه باشد، فداکار است – باید از سایر بازیکنانش گلایه کند که چرا مهدی را صاحب موقعیت گلزنی نمی‌کنند.

این وسط برخی فالوئرهای ایرانی صفحه پورتو گفته‌اند که تغییر پست طارمی و متمایل شدن او به میانه میدان باعث شده که او مثل سابق نتواند گل بزند. ادعایی که عجیب به نظر می‌رسد چرا که مهدی طارمی حداقل در بازی دیشب، به عنوان یکی از دو مهاجم تیمش به میدان رفته بود.

1984