هدیه‌ی عجیب و غریب مسئولان شهری در لهستان به لواندوفسکی: توپ نمکی!

هدیه‌ی عجیب و غریب مسئولان شهری در لهستان به لواندوفسکی: توپ نمکی!

پایگاه خبری فوتبالی - از جدیدترین گزارش هایی که توسط رسانه های اروپایی منتشر شده، این خبر به گوش می رسد که مسئولان یکی از شهرهای کشور لهستان، زادگاه مهاجم مونیخی ها، قصد دارند نوعی جایزه‌ی خاص و منحصر به فرد به این بازیکن اهدا کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، مسئولین شهر ویلزکای لهستان، شهری که به داشتن معادن نمک مشهور است، می‌ خواهند به روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ آلمان که موفق نشد جایزه‌ی توپ طلای امسال را به دست آورد، یک توپ نمکی هدیه بدهند.

یکی از مسئولین این شهر به نام کمیل یاسترزبسکی در این ارتباط چنین می گوید: "پیشنهاد داده‌ ام که شهر ما به صورت نمادین، روبرت لواندوفسکی را به عنوان بهترین بازیکن جهان اعلام کند. ویلیزکا کاری انجام خواهد داد که تا همین چند وقت پیش، در حد یک شوخی در نظر گرفته می‌ شد. پیشنهاد من حتی گسترده‌ تر شد زیرا برخی از مردم می‌ خواستند به لواندوفسکی یک توپ نمکی بدهند. در گذشته نمک، طلای سفید نامیده می‌ شد و مبنایی تاریخی جغرافیایی داشت. با وجود تمام مشکلات موجود، اما ویلزکا می‌ تواند نمک کافی را برای این جایزه تولید کند."

روبرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی لهستانی باواریایی ها دوشنبه شب گذشته رقابت برای کسب جایزه توپ طلا را فوق ستاره آرژانتينی پاریسن ژرمن واگذار کرد. توپ طلای سال گذشته نیز به بهانه شیوع ویروس کرونا، به نامزد اصلی دریافت آن که همین مهاجم لهستانی ها بود، اهدا نشده بود.

9404