گابریل کالدرون: مهدی عبدی گلزن خاصی است/ دربی همیشه فینال است

گابریل کالدرون: مهدی عبدی گلزن خاصی است/ دربی همیشه فینال است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت دربی گفت: این دیدارها همیشه خاص هستند و یک فینال محسوب می شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۶ فردا شنبه، دربی نود و هفتم پایتخت را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

گابریل کالدرون که قبل از روی کار آمدن یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و سابقه نشستن روی نیمکت این تیم و بردن یک بر صفر آبی پوشان را در کارنامه خود دارد، گفت: پرسپولیس همیشه بازیکنان بزرگی داشته است. من این شانس را داشتم که با آنها کار کنم و مربی فعلی هم این شانس را دارد.

او که هنوز طلب خود از سرخپوشان را دریافت نکرده و همین موضوع باعث محرومیت باشگاه پرسپولیس شده است، افزود: پرسپولیس همچنان نیروی فوق العاده ای دارد که در واقع همان انرژی و حمایت هواداران است که کمک می‌کند تا تیم برنده شود.

کالدرون که در دربی پایتخت برای اولین بار به مهدی عبدی بازی داد درباره این تصمیم خود، گفت: اینکه سرمربی تصمیم می‌گیرد یک بازیکن ۲۰ ساله را برای اولین بار بازی دهد نیازمند شجاعت است و اینکه یک بازیکن در دربی گل پیروزی می‌زند نشان می‌دهد او یک چیز خاصی دارد. مهدی عبدی یک گلزن است. امیدوارم در آینده به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

کالدرون که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می کرد، درباره تجربه اش از دربی‌ها گفت: دربی در همه جای دنیا خاص است. در همه جا چنین احساساتی وجود دارد. فضای فوق العاده وجود دارد. در دربی مهم نیست که یک تیم در بازی‌های قبلی چه نتیجه‌ای گرفته است. این بازی همیشه فینال است.

۴۱۵۴