حضور تاجیکی‌ها به سود شیری تمام شد

حضور تاجیکی‌ها به سود شیری تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی شیری به احتمال زیاد مدافع راست قرمزها در دربی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که سیامک نعمتی پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب قرمزها برگشت اما به نظر می‌رسد انتخاب اول یحیی برای دربی مهدی شیری باشد.

مهدی شیری یکی از بازیکنانی بوده که بیشترین انتقادات از سبک بازی او در پرسپولیس صورت گرفته و این انتقادها بعد از خطای هند منجر به پنالتی او در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان افزایش پیدا کرد.

شیری که پیش از این گفته بود قصد دارد فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر بگذارد در دو بازی اخیر تیمش نمایش خوبی داشته است. نکته جالب اینکه روند روبه رشد شیری دقیقا از زمانی آغاز شد که او با حضور بازیکنان تاجیکستانی در این تیم احساس خطر بیشتری کرد و از ترس اینکه جایگاهش در ترکیب پرسپولیس را از دست ندهد تلاش کرد نمایش بهتری ارائه دهد و آمار هم نشان می‌دهد که تلاش او به نتیجه رسیده است..

شیری در لیگ بیست و یکم و در 7 هفته گذشته، 510 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته که در مجموع 342 پاس با میانگین دقت 80 درصد، 8 سانتر، 11 تکل موفق و 8 نبرد هوایی موفق داشته است تا به اصلی ترین گزینه قرمزها برای قرار گرفتن در پست دفاع راست پرسپولیس در دربی پایتخت شود.

7655