مدافع راست پرسپولیس مقابل نساجی چه کسی است؟

مدافع راست پرسپولیس مقابل نساجی چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- با کنار گذاشته شدن مهدی شیری حالا سرمربی پرسپولیس باید از بین فرجی و صفروف یکی را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالی که فرصت زیادی تا پایان پنجره زمستانی باقی نمانده، سرخ‌ها تا اینجا فعالیت خاصی در نقل و انتقالات نداشته‌اند و شاید پر سر و صدا ترین اتفاق این روزهای باشگاه پرسپولیس مازاد اعلام شدن مهدی شیری بود.

با کنار گذاشته شدن مهدی شیری و باتوجه به اینکه هنوز جایگزینی برای او جذب نشده، یحیی باید تغییراتی در ترکیبش داشته باشد. دیگر بازیکنی که در مدت اخیر در پست دفاع راست پرسپولیس به میدان می‌رفت سیامک نعمتی بود که او نیز با مصدومیتی که دارد در شرایط مسابقه قرار ندارد.

با این حال کادرفنی پرسپولیس هنوز دو گزینه برای سمت راست خط دفاعی خود دارد. منوچهر صفروف، مدافع تاجیکی قرمزها که از بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی با پیراهن پرسپولیس به بازی رفت یکی از نفراتی است که قابلیت بازی در این پست را دارد. او در بازی مقابل فولاد در لیگ برتر نیز در این پست از ابتدا به میدان رفت اما پس از دریافت کارت زرد، در دقایق ابتدایی نیمه دوم تعویض شد.

دیگر گزینه یحیی که بازی کردنش در این پست خیلی هم دور از ذهن نیست، فرشاد فرجی است. او پیش‌تر در پدیده نیز مدافع راست بازی کرده و با وجود اینکه در پرسپولیس اغلب مدافع میانی بوده، می‌تواند مقابل نساجی دفاع راست تیمش باشد. در صورت انتقال فرجی به سمت راست خط دفاعی یحیی برای پست دفاع وسط بازیکنانی چون وحدت هنانوف، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را در کنار سیدجلال حسینی دارد.

6641