مدیرعامل نود ارومیه: استقلال برای ما قابل احترام است/ مقابل پرسپولیس هم بازی کردیم

مدیرعامل نود ارومیه: استقلال برای ما قابل احترام است/ مقابل پرسپولیس هم بازی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر عامل باشگاه نود ارومیه گفت: استقلال برای ما قابل احترام است و امیدوارم بازی خوبی با آنها داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، یحیی بهاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه کشی جام حذفی و رویارویی با استقلال اظهار داشت: ما تجربه بازی با تیم های لیگ برتری را داریم. در سالی که به لیگ یک صعود کردیم، در رقابت های جام حذفی به پرسپولیس برخورد کردیم و در یک بازی سخت با وجود بازی خوبمان، توانستند ما را شکست دهند. در آخر مسابقات سرخ پوشان  موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. 

وی افزود: در سال بعد هم در مقابل تیم قدرتمند تراکتور قرار گرفتیم. در سالی که  بازیکنانی مانند احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را در اختیار داشت. در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به وقت اضافه رفت و در آخر با ضربات پنالتی توانستند ما را شکست دهند. در پایان جام حذفی هم قهرمان رقابت ها شدند.

بهاری تصریح کرد: سال قبل با بی عدالتی هایی که به وجود آمد به دلیل مهاجمی که هیچ ارتباطی به ما نداشت، پنجره نقل و انتقالاتمان بسته شد. امسال تیم خوبی در اختیار داریم با سرمربیگری سلمان تاجدار که جز مربیان خوب و کار بلد است. قطعا استقلال هم برای ما قابل احترام است و امیدوارم بازی خوبی با آنها داشته باشیم.

1470