باشگاه استقلال همچنان اجرا و درآمد تبلیغات محیطی را می خواهد

باشگاه استقلال همچنان اجرا و درآمد تبلیغات محیطی را می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال امروز یک نامه مهم در مورد اجرای تبلیغات محیطی را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، با شروع لیگ بیست و یکم، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال تلاش کرد تا با درآمدزایی از تبلیغات محیطی مشکلات مالی این باشگاه را مرتفع کند و در واقع باشگاه را به درآمد پایدار و چند برابری نسبت به فصل گذشته برساند اما تصمیم آجورلو برای اجرای تبلیغات محیطی با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد و این سازمان اعتقاد دارد تعهد کارگزار باشگاه استقلال برای اجرای طرح‌هایش چندان سفت و محکم نیست و هر طور که شده خود سازمان لیگ باید اجرای تبلیغات محیطی را عهده‌دار باشد.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعد از اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال به جای دریافت اجاره حدود یکصد و سی میلیون تومان، مبلغی حدود یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده و این یعنی اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال دریافتی شرکت توسعه را تقریبا 10 برابر کرده است.

 آنطور که محب خدایی معاون شرکت توسعه و نگهداری می‌گوید، برای بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه 580 میلیارد تومان پول نیاز است و بی شک با اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها سود 10 برابری به این شرکت می‌رسد و روند بازسازی ورزشگاه آزادی تسریع پیدا می‌کند و همکاری با باشگاه استقلال به سود این شرکت است.

حال استقلال امروز باشگاه استقلال به عنوان میزبان دربی روز شنبه با ارسال نامه ای به  شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواستار این شده که  LED های دور زمین چمن ورزشگاه آزادی جمع آوری شود تا باشگاه استقلال تابلوهای تبلیغاتی‌اش را دور زمین قرار دهد.

9697