افشاگری ستاره 100 میلیون پوندی سیتی

افشاگری ستاره 100 میلیون پوندی سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی فاش کرد که در سال 2020، در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته سیتیزن‌ها موفق شدند با مبلغ 100 میلیون پوند، جک گریلیش را از استون ویلا خریداری کنند و گریلیش با این انتقال به گرا‌ن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. پیش از پیوستن گریلیش به سیتی، تیم‌هایی همچون آرسنال، من یونایتد و چلسی نیز به دنبال جذب او بودند. 

به نقل از سایت گل، ستاره بیست و شش ساله که در تابستان به همراه سه شیرها به مقام نایب قهرمانی یورو 2020 رسید، در گفت و گویی با تلگراف درباره مذاکراتش با سران یونایتد گفت: "من به یونایتد بسیار نزدیک بودم، اما در آخر اتفاق خاصی رخ نداد. در پیش فصل مقابل منچستریونایتد بازی کردیم و من نیز قرار نبود در بورتون به میدان بروم، اما بعد از دیدار با یونایتد به کریستین پورسلوو و ایجنتم گفتم که به یونایتد نخواهم رفت و قصد تمدید قراردادم را دارم. روز سه شنبه شب صبح قراردادم را تمدید کردم و روز بعد از آن به میدان رفتم. همگی روی بند فسخ توافق کردیم و اگر تیمی می‌خواست چنین مبلغی را پرداخت کند، شرایط معامله برد-برد محسوب می‌شد، زیرا به ویلا نیز 100 میلیون پوند می‌رسید."

4416