توپ طلای هفتم مسی به حساب پی‌اس‌جی می رود یا بارسلونا؟

توپ طلای هفتم مسی به حساب پی‌اس‌جی می رود یا بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توپ طلای هفتم خود را کسب کرد اما با توجه به این که لئو در نیمه اول سال در بارسلونا بازی کرد و در نیمه دوم به پی اس جی ملحق شد، خیلی ها می خواهند بدانند که این توپ طلا متعلق به کدام تیم محسوب خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانس فوتبال برای جایزه دادن سال میلادی را در نظر می گیرد که مسی در سال 2021 هم در بارسلونا و هم در پی اس جی بازی کرد.البته مورد مشابه مسی در سال 2006 در مورد فابیو کاناوارو رخ داده بود. مدافع سابق تیم ملی ایتالیا پس از قهرمانی جام جهانی توانست به توپ طلا دست پیدا کند. کاناوارو قبل از جام جهانی بازیکن یوونتوس بود که در تابستان به رئال ملحق شد. در نهایت فرانس فوتبال، توپ طلا را متعلق به رئال مادرید دانست که باشگاه او در زمان دریافت جایزه بود.

بارسلونا خیلی دوست داشت که بخشی از این جایزه برای انها محسوب شود تا بتوانند که تعداد توپ طلاهای تاریخ خود را افزایش بدهند اما طبیعتا فرانس فوتبال این جایزه را متعلق به مسی می داند که این اولین توپ طلای تاریخ باشگاه پاریسی است. لئو توانست با کسب هفت توپ طلا دست نیافتنی تر شود که رکورد بی نظیری است.

4125