تبریزی مانع تکرار پنالتی فروزان مقابل پرسپولیس (عکس)

تبریزی مانع تکرار پنالتی فروزان مقابل پرسپولیس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- محسن فروزان بار دیگر فرصت دیدار با پرسپولیس را اینبار در دیداری تدارکاتی به دست آورد و موفق شد در شهید کاظمی دروازه‌اش را مقابل حریف بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امیر قلعه نویی که در این فصل تیمی پرستاره را گردهم آورده تا اتفاق ویژه‌ای را برای هواداران سیرجانی شکل دهد، هفته هفتم لیگ را با کسب سیزدهم امتیاز و حضور در جایگاه سوم جدول به پایان رساند تا شرایط بر وفق مراد آنها باشد.

سرمربی گل گهر سیرجان که فصل گذشته نیز تیمش شانس حضور در لیگ قهرمانان را در هفته‌های پایانی از دست داد، اکنون امیدوار است با توجه به پتانسیل بازیکنانش و همچنین شرایط کیفی که دنبال می‌کنند، اتفاق مهمی را در سومین سال لیگ برتری شدن این تیم شکل دهد. تیمی که با ستاره‌هایی چون محسن فروزان، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، بهنام برزای، سیداحمد موسوی، شایان مصلح، مهدی تیکدری، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده و ... هدف بزرگی را دنبال می‌کند و باید دید پایان فصل به چه شکل برای آنها رقم خواهد خورد.

گل گهر این هفته و در تهران موفق شد برابر پیکان به برتری دست یابد و جایگاه خود در رده سوم جدول را تحکیم بخشد. بعد از این بازی طبق هماهنگی صورت گرفته، این تیم در استادیوم شهید کاظمی به مصاف پرسپولیس رفت تا دیدار تدارکاتی دو تیم به انجام برسد. دیداری که در نهایت با تک گل مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی به سود گل گهر به پایان رسید. نکته جالب توجه اینکه انتظار می‌رفت بعد از اتفاقاتی که پیش از این میان پرسپولیس و محسن فروزان در دوران حضور این دروازه‌بان در پارس جنوبی رقم خورده بود، او بار دیگر جسارت زدن پنالتی مقابل حریف را در این بازی تدارکاتی داشته باشد. فروزان زمانی که در پارس جنوبی حضور داشت، در فرصتی که تیمش از روی نقطه پنالتی به دست آورده بود قصد گشودن دروازه علیرضا بیرانوند گلر وقت پرسپولیس را داشت که توپ با بدشانسی‌اش با برخورد به دو تیرک عمودی دروازه راهی به گل نیافت. آن اتفاق و تصمیم البته حواشی زیادی را متوجه این گلر کرده بود.

در بازی امروز البته فروزان که به نظر می‌رسد برخلاف سالیان گذشته کمتر به دنبال حواشی است و تمرکز خود را همانند دوران حضور در فولاد که با درخشش و قهرمانی‌اش در جام حذفی همراه شده بود، قرار داده، اقدامی برای زدن پنالتی تیمش در این بازی تدارکاتی نداشت. مرتضی تبریزی مهاجم اسبق استقلال در این بازی توانست رادووشویچ را مغلوب ضربه پنالتی‌اش کند و تیمش را به برتری برساند. بعد از گلی که گل گهر به ثمر رسانده بود پرسپولیس حملاتی برای جبران نتیجه داشت که در چند مرحله نیز با فروزان در مصافی تک به تک قرار گرفت که گلر باتجربه آبی‌پوشان مانع از دستیابی حریف به گل شد. فروزان در بازی قبلی تیمش نیمکت نشین شده بود و اکنون انگیزه زیادی دارد تا در فاصله باقیمانده تا جدال با سپاهان رضایت فنی کادرفنی تیمش را برای بازگشت به چارچوب جلب کند.

6641