واکنش گلزن نفت آبادان به اعتراض استقلالی‌ها/ حنفی: یک بار هم حضور هواداران را برای ما تست کنند

واکنش گلزن نفت آبادان به اعتراض استقلالی‌ها/ حنفی: یک بار هم حضور هواداران را برای ما تست کنند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت آبادان درباره اعتراض استقلالی ها به داوری بازی روز گذشته دو تیم واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی حنفی درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال در هفته هفته لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود ولی ما و کادرفنی نفت آبادان از این تک امتیاز راضی نیستند زیرا به دلیل میزبانی برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بودیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری این مسابقه و با کنایه صحبت‌کردن فرهاد مجیدی در نشست خبری توضیح داد: درباره صحنه‌هایی که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت در شرایط بازی بودیم و پس از آن هم آن صحنه‌ها را ندیدم اما در کل سوت زدن در دیدارهایی که یک طرف آن استقلال و پرسپولیس هستند، برای داوران بسیار سخت است و در فضای مجازی فشار زیادی به آنها می‌آورند. 

هافبک صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: البته واقعا داوران به دلیل ترس از این دو تیم، صحنه‌های 50-50 را به سود آنها استقلال و پرسپولیس سوت می‌زنند. صحنه‌های داوری بازی روز گذشته را نگاه نکردم و صحنه‌ای که استقلالی‌ها با نشان دادن فیلم آن اعتقاد دارند توپ به دلیل برخورد به دست من من پنالتی است،  آهسته است. در آن لحظه پشت من به توپ بود و به حدی سرعت توپ بالا بود که اصلا آن را ندیدم. 

حنفی درباره گلزنی خود به استقلال، گفت: سانتر طالب ریکانی به حدی عالی بود و توپ خوبی روی دروازه‌ استقلال ریخت که اگر آن را گل نمی‌کرد، خیلی زشت می‌شد!(باخنده) گلزنی به استقلال حس خوبی دارد و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم این حس ادامه داشته باشد.

وی درباره دیدار بعدی صنعت‌نفت مقابل پیکان توضیح داد:‌ صد در صد می‌توانیم مقابل پیکان در بازی خانگی برنده شویم. تاکنون هم نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و با هدف برد به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

هافبک نفت آبادان درمورد احتمال حضور هواداران در هفته هشتم لیگ برتر و برگزاری دیدار این تیم با پیکان با حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان، پاسخ داد: امیدوارم مجوز حضور هواداران را صادر کنند. یک بار حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه را تست کردند. نمی‌دانیم حضور تستی طرفداران به چه معنی است اما امیدوارم برای ما هم این کار را آزمایش کنند زیرا صنعت‌نفت هم هواداران زیادی دارد و ان‌شاءالله یک بار حضور طرفداران ما را هم در ورزشگاه تختی آبادان تست کنند تا ببینیم جچه جسی دارد.

حنفی درباره قرعه سخت نفت آبادان در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر آسان نیست اما متاسفانه تیم ما چندین سال‌است به دلیل دیر بسته‌شدن، خوب بدنسازی نمی‌کند و با این وضعیت هفته‌های ابتدایی را از دست می‌دهد. پس از ناکامی در سه هفته اول لیگ، در ادامه فصل شرایط بدنی‌مان بهتر شد و قطعا در ادامه فصل نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

7474