واکنش ناصر الخلیفی به توپ طلای هفتم مسی و شایعه مذاکره با زیدان

واکنش ناصر الخلیفی به توپ طلای هفتم مسی و شایعه مذاکره با زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه برای هفتمین بار توپ طلا را به دست آورد که ناصر الخلیفی، مالک قطری پاریسن ژرمن هم در این مراسم حضور داشت و پس از به پایان رسیدن مراسم ضمن تبریک به مسی با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، مالک قطری پاریسن ژرمن که از توپ طلا بردن مسی به عنوان بازیکن پی اس جی خوشحال بود، پس از پایان مراسم گفت:" افتخار می کنیم. این هفتمین توپ طلای مسی و اولین توپ طلای ما است. امیدوارم آخرین توپ طلا نباشد."

در حقیقت این اولین باری است که یک بازیکن از پاریسن ژرمن برنده توپ طلا می شود و آن هم در حالی اتفاق افتاده که لیونل مسی در تابستان گذشته به پی اس جی آمده است و فصل گذشته را در بارسلونا سپری کرده است.

در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون زین الدین زیدان مطرح است و خیلی ها معتقدند که زیدان قرار است سرمربی بعدی پی اس جی باشد و ناصر الخلیفی با او مذاکراتی داشته است. مدیر قطری پی اس جی در این خصوص گفت:" با پوچتینو خوشحال هستیم. هیچوقت با زیدان در ارتباط نبودیم. زیدان مربی بزرگی است ولی ما یکی از بهترین مربیان جهان را در تیم خود داریم."

1470