کنایه مهاجم پرسپولیس به موج‌سواران و واکنش به مشکلات بازیکنان قبل از دربی

کنایه مهاجم پرسپولیس به موج‌سواران و واکنش به مشکلات بازیکنان قبل از دربی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یک عده سوار موجی شده بودند که خودشان هم از آن خبر نداشتند.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: من قبلا هم گفتم، عزیزان یک جورهایی سوار موجی شدند که خودشان هم از آن خبر نداشتند و تیم را تحت فشار می‌گذاشتند. حتی از رسانه‌ها هم ناملایمتی دیدیم و یک عده این تیم را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: طبیعی است این تیم که 5 سال قهرمان شده، بالا و پایین دارد و یکسری بازیکن از دست داده اما تا این تیم با هم هماهنگ شود کمی زمان می‌برد. خدا را شکر تیم روی روند خوبی افتاده و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد. دوست داشتیم امشب در کنار تماشاگران حضور داشته باشیم و امیدوارم که از بازی آینده آنها را دوباره ببینیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص استوری مشترک بازیکنان این تیم گفت:نمی‌خواهم در مورد این وضعیت دیگر حرفی بزنم. این یک تصمیم جمعی بود و می‌خواستیم حرفمان را با هواداران در میان بگذاریم. امیدوارم با کمک صدری این مشکلات ختم به خیر شود. این بازیکنان در آسیا و ایران افتخار آفرینی کردند و باعث شدند این تیم سالها در صدر جدول باشد. کار هر تیمی نیست یک تیم در هر بازی با تمام وجود بازی کند. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به شرایط آنها رسیدگی شود.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که ایا ممکن است شرایط قبل از دربی روی بازیکنان تاثیر بگذارد گفت: قبل از بازی در روحیه بازیکنان این مسائل تاثیرگذار است اما وقتی وارد زمین می شویم این قضایا را فراموش می‌کنیم. به هر حال باید شرایطی فراهم شود که تیم نتیجه بگیرد. برای باشگاه بزرگ و ریشه داری مثل پرسپولیس زشت است که تیمش این مدلی دچار تلاطم شود و آسیب ببیند.

6641