عکس؛ مجریان مراسم توپ طلای 2021 آماده برای مراسم

عکس؛ مجریان مراسم توپ طلای 2021 آماده برای مراسم

پایگاه خبری فوتبالی - سندی هریبرت، خبرنگار و گزارشگر 37 ساله فرانسوی - بریتانیایی اجرای مراسم توپ طلای 2021 را در کنار دیدیه دروگبا اسطوره ساحل عاجی سابق چلسی به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، سندی مراسم توپ طلای 2019 را هم اجرا کرده بود و تجربه کافی را در این زمینه دارد. این مجری تلویزیونی تجربه اجرای ویژه برنامه لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه را دارد و البته مسابقات خوانندگی یورو ویژن را هم اجرا کرده است. 

سندی هریبرت مدرک لیسانس در حوزه بازاریابی رسانه ای و مدرک لیسانس در حوزه خبرنگاری را دارد. اولین شغل او در شبکه یورو اسپورت بوده است. پس از پنج سال حضور در برنامه های زنده نظیر حضور در مسابقات المپیک سوچی در سال 2014، او از سال 2015 به صورت خبرنگار مستقل فعالیت می کند.سندی سالها تجربه حضور در تورنمنت های مختلف نظیر مسابقات یورو 2016 را دارد و دو سال نیز با برنامه ای به نام Ultimate Beastmaster برای شبکه اینترنتی نتفلیکس همکاری کرده است. سندی در مسابقات رانندگی داکار 2018 گزارشگری کرده و  تجربه فعالیت به عنوان سردبیر یک مجله خودرو را دارد.

دیدیه دروگبا اسطوره چلسی نیز البته دو سال پیش همچون امسال مجری مراسم توپ طلا بود. در آن سال مسی ششمین توپ طلایش را برد و باید دید که آیا لئو امشب هفتمین جامش را می برد یا بازیکن دیگری جایزه را کسب خواهد کرد.

4125