پیام ویژه دروگبا برای مهاجم چلسی پس از انتقادهایی که از او شد

پیام ویژه دروگبا برای مهاجم چلسی پس از انتقادهایی که از او شد

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس جکسون پس از باخت چلسی مقابل منچسترسیتی مورد حمله هواداران چلسی قرار گرفت و به این ترتیب انتقاد های زیادی را تحمل کرد.

به گزارش فوتبالی ، در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی و چلسی در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند و در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست بدهند و به فینال برسند.

در این بازی نیکلاس جکسون که مهاجم نوک چلسی بود، فرصت سوزی های قابل توجهی داشت. شاید اگر او بهتر عمل می کرد، چلسی می توانست منچستر سیتی را شکست بدهد و به فینال جام حذفی انگلیس برسد.

دیدیه دروگبا، مهاجم اسطوره ای سابق چلسی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق با انتشار تصاویری از نیکلاس جکسون نوشت:" سرت را بالا بگیر و هیچ وقت از تلاش کردن و سختکوشی دست برندار، این تو را به نتیجه می رساند."

نیکلاس جکسون در حال حاضر 22 سال سن دارد و در آینده فرصت های زیادی برای درخشیدن خواهد داشت. این بازیکن اهل کشور سنگال است. او در تابستان گذشته از ویارئال به چلسی آمده است و هواداران آبی های لندن معتقدند که این بازیکن نتوانسته است انتظاراتی که آن ها دارند را برآورده کند.

1471